Rydebäck, Skivarp, YSTAD, Bontofta och så Tormastorp, ”Roadtrip Sverige 2.1”

Tutar och kör, sitter nästan i bilen.

Många turer fram och tillbaka men nu har jag fått fatt i underbara människor som önskar ett möte. Första anhalten blir lunch i Rydebäck (skall titta extra och fotografera Glumslövsbackar som jag varmt, via social medier fick rekommenderat av Lena). Nästa Skivarp där jag möte Ute Olsson för första gången.

Möte kommer också ske på Dalkulla – nyfiken på vad det är? Besöks Sara Lords hemsida.

Ny backar jag ut från min garageuppfart – ses när jag har god uppkoppling nästa gång!!!

Roadtrip Sverige 2.1, fotograf Maria Berg i sin ombyggda bil

Roadtrip Sverige 2.1, fotograf Maria Berg i sin ombyggda bikl

Karta roadtrip Sverige, genom kameralinsen 2.1 Ystad

Karta roadtrip Sverige, genom kameralinsen 2.1 Ystad

One thought on “Rydebäck, Skivarp, YSTAD, Bontofta och så Tormastorp, ”Roadtrip Sverige 2.1”

  1. Ping: Rydebäck, Skivarp, YSTAD, Bontofta och så Tormastorp, ”Roadtrip Sverige 2.1” | Allt kan Grönska

Kommentera

